IN LACE I TRUST

Benvinguts de nou a Showroom de tendències! Passats mitjans d'agost, us porto algunes de les que s'han convertit en les me...



Benvinguts de nou a Showroom de tendències!

Passats mitjans d'agost, us porto algunes de les que s'han convertit en les meves peçes preferides de l'estiu, i una que no pot faltar mai: un mono.

Com ja dec haver dit anteriorment, els monos són la peça més còmode i essencial dels nostres armaris, ja que ens treuen de qualsevol problema alhora de combinar pantaló i smarreta, i a més, són comodíssims!


Per a donar un tomb per Cambrils vaig optar per un look senzill i còmode combinant aquest mono d'encaix blau marí de Sheinside (http://goo.gl/sAmRUa), les sandàlies blanques de Marypaz (http://www.marypaz.com/tienda-online/index.php) que ja heu vist anteriorment, pulsera daurada i arrecades de ThePeachBox (http://www.thepeachbox.com/), pèndul de quars rosa de Torques (http://www.torques.es/), les ulleres que més em poso i com no, un barret! 

Pel meu gust i experiencia, és una opció força encertada per als plans que tenia (tot i que va ploure com si no hi hagués fi i vaig acabar més que mullada). Amb unes altres sabates i accessoris, el mono també pot servir perfectament per sortir de festa si sou del tipus de noia a la que no li agrada portar vestits perquè es sent incòmode, però no vol renunciar a semblar que en porti!






Espero que malgrat els contratemps que puguin sorgir, estigueu gaudint al màxim l'estiu i els dies de sol que ens queden abans d'haver de tornar als pantalons llargs i les jaquetes, i que us agradi tant com a mi la proposta que avui us he portat!

Moltíssimes gràcies per llegirme, com ja sabeu, la vostra opinió sempre conta!

Podeu trobar més informació sobre moda i els meus conjunts al meu blog Enfant Coco i la xarxa social Instagram així com la pàgina de Facebook EnfantCoco by Alba Novo on comparteixo totes les novetats. Si teniu qualsevol dubte, no us ho penseu dues vegades i contacteu amb mi al correu albanovo_c@hotmail.com. Us contestaré al més aviat possible!

You Might Also Like

0 comentarios

Flickr Images